יום רביעי, 27 באפריל 2022

מיחזור בקבוקים גדולים

 

 

תחום מיחזור הבקבוקים עבר שינוי חיובי מאד לאחרונה, כאשר הוסיפו לרשימת הבקבוקים ברי הפיקדון את הבקבוקים הגדולים, במטרה להגדיל את תחום מיחזור הבקבוקים ולעודד גם מיחזור בקבוקים גדולים. המשמעות היא שהיום משתלם לכם לבצע מיחזור בקבוקים גדולים ולא רק מיחזור בקבוקים קטנים כפי שהיה בעבר.

 

כאשר אתם מוסרים לנו בקבוקים ששמרתם לצורך מיחזור בקבוקים גדולים, אנחנו סופרים את הבקבוקים ומשלמים לכם במזומן לפי מספר הבקבוקים ברי הפיקדון שמסרתם למיחזור בקבוקים גדולים וקטנים.

וכדי שמיחזור בקבוקים גדולים יהיה גם משתלם וגם נוח, פיזרנו נקודות איסוף במקומות רבים בארץ כך שיהיה לכם ממש נוח למסור את הבקבוקים שאספתם למיחזור-גם את הבקבוקים הקטנים, וגם את הגדולים.

מחפשים מיחזור בקבוקים גדולים בצפון? הנקודה הירוקה מספקת שירות מיחזור בקבוקים גדולים בצפון למעלה מעשרים שנים. הנקודה הירוקה אוספים וממיינים מכלים ברי פקדון, פלסטיק, זכוכית ופח.

אנו בנקודה הירוקה קונים מכלי משקה ברי פיקדון במזומן! מכל כמות וכל סוג – מכלי פלסטיק גדולים, מכלים קנים, פחיות וזכוכיות. תהליך זה שומר על הטבע והופך פסולת של מכלים ברי פיקדון לכסף מזומן

 

הכניסו את מיחזור הבקבוקים הגדולים לשגרה שלכם, כי מיחזור בקבוקים גדולים הוא גם נוח וגם משתלם.

https://green-point.co.il/large_bottle-recycle.htm

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איפה אפשר למחזר בקבוקים בצפון?

מחפשים  מיחזור בקבוקים בצפון ? הנקודה הירוקה מספקת שירות  מיחזור בקבוקים בצפון  למעלה מעשרים שנים. הנקודה הירוקה אוספים וממיינים מכלים ברי פ...